İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

6 Ekim 2013 Pazar

6 ekim cumartesi günü TRT Müzikte music bank keyfi!

Arkadaşlar dün TRT Müzikte music bank verilmişti.Şahsen ben deli dolu hiç sıkılmadan izledim.O kadar koptum kii sanki konserdeymişim gibiydi :D
Gerçekten harika bir konser olmuş.Keşke gidebilseydim.Evde izlememe rağmen bu kadar koptuysam artık konserde kimse tutamazdı beni :D İnşallah bidaha türkiye'ye gelirler.Kaçıranlar ya da bidaha izlemek isteyenler KoreanTürk'ten izleyebilir.Bütün herşeyi detayına kadar koymuşlar tşkler KT.
Sizin sayenizde bidaha bidaha izliyorum :D
Link: http://www.koreanturk.com/music-bank-istanbul-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder