İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Kiraz mevsimi 2014 - A gentleman's dignity 2012

 Herkesee Merhaba ^.^ kkkkkk Yine fazla girememeye başladım bloğa halbuki çokta meşgul değilim.Canım mı sıkkın , moralim mi tavansız ben bile çözemedim.Ama halsiz düşmemin tek bir nedeni var oda "HAVALAR".
Gerçekte burda havalar bunaltıcı derecede sıcak ve böyle oluncada bilgisayar başında pek vakit 
geçiresim gelmiyor.Uyumak istiyorum sadece , uyumakkkkkk...
Tabi uykuda bir yere kadar uyu,uyu,uyu şişiyor insan.Kore diziside kalmadı bilindiği üzere favori dizim ; You're all surrounded final verdi.Kiraz mevsiminin fragmanını gördüm "FOX"ta.İlkten bi önyargıyla baktım diziye sevmem falan böyle dizileri dedim rest geçtim.Ama araştırdım baktım , denildiğine göre kore dizisi ; A gentleman's dignity'den alıntıymış , sahneleri falan çok benziyormuş..Ben A gentleman's dignity'i hiç izlemedim.Fakat youtubeden gördüğüm sahneler vardı ve aklımda kazındı.Şuana kadar ben a gentleman's dignity'i izlerdim ama 40'lı yaşların dizisi (ajumma,ajussiler)'in falan.Malesef böyle dizilere pek ısınamam ben izlemediğim için bilmiyorumda (yine önyargılıyım,kahrolsun şu önyargım!) Neyse türk versiyonunu izleyeyim bari çünkü bu dizideki karakterler daha genç belki severim diye başladım VEEE, SEV DİM ^.^
Ve evet A gentleman's dignity'deki gördüğüm bi kaç sahneyi kiraz mevsimindede gördüm.Baya benzetmişler yanii :D Kore versiyonunada başlarım en yakın zamanda ne yani 40'lı yaşların dizisi diye ADAM gibi AŞK yaşanamaz mı yanii dimii :DD (Yendim şu önyargımıı!! YEHETTTTT!!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder