31 Temmuz 2014 Perşembe

Kore Makyajı - Korean make-up


Önceden birilerine söyledim mi yada paylaştım mı bilmem,ama ben kore MAKYAJLARI'na bayılırım..! Hele o dudak makyajları alır götürür beni yaa :) Çok güzel yapılıyor evde her ne kadar denesemde bir türlü onların ki gibi olmuyor.Biraz dudak farklılığıda var tabi , korelilerle bir değil ki bizim dudaklar.Yapamadığım için derin bir ; ahh çeker .. Yapılışlarına bakarım nedensizce :))
 Dudak makyajı bir yana göz makyajlarınada Ba-Yı-lı-rım..
Çok profesyonelce yapıyorlar bu koreliler! :D
• Ben koreli ünlülerin arasından en çok CL'nin göz makyajına bayılıyorum.
Aşırı hoşuma gidiyor.Daha denemedim ama en yakın zamanda , yapıcamm
yani deneyeceğim elimden geldiğince :))
Bidahaki yazımda görüşmek üzere , bütün korecanlara hayırlı günler ^.^

4 yorum:

  1. >Aynen bende çok seviyorum makyajlarını özellikle dudak makyajları.Gayet başarılı :))

    YanıtlaSil
  2. Evet koreliler biliyo makyaj işini :D sonuçta dış güzelliğe çok önem veren ülke.

    YanıtlaSil
  3. Makyaj işinde iyiler gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. O dudak makyajını 3 kez yapmıştım ve başarılı (:

    YanıtlaSil