İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

10 Temmuz 2014 Perşembe

Nu'est re:birth good bye bye klibi!

 ^.^ İki günden beri blogla uğraşıyorum.Sabah akşam demeden gerçekten günlerim birbirine karıştı , uyku düzenim alt üst oldu.Ne zamandır blogta değişiklikler yapmak istiyordum.Ne biliyim arka planı değiştirmek daha farklı özellikler eklemek gibi.Araştırdım buldum çokta iyi oldu ^.^ PİŞMAN DEĞİLİİMM!! :D Fakat birşey için üzgünüm oda NU'EST :( Albümü çıkar çıkmaz özellikle (Good bye bye) klibi , burda yayınlayacaktım sıcağı sıcağına hatta kliplerini anında izlemek için 7'ye kadarda sabahlamıştımm (kkkkkkk) ama 1-2 gün geçti bende şimdi yazayım baree ^.^
Nu'est 10/07/2014 tarihinde sabah 7'de Albümünü bütün dinleyicilere paylaştı.Paylaşılır paylaşılmaz büyük bir izdiham yaşandı adeta.En çok izlenilen vidiolar arasına kolaylıkla girdi.Klip L.O./\.E'alar ve dinleyiciler tarafındanda aşırı sevildi ve ilgi gördü.Yin Yue Tai - Temmuz Listesi Good Bye Bye 4. sırada yerini aldı bile.Klip YinYueTai üzerinden şu ana dek 300 bine yakın 
izlenmiş...(Whooooaaaa tebriklerr çocuklar fighting!) :D Good bye bye'nın beğenilme sayısı gittikçe artıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder