3 Ekim 2014 Cuma

Şuana kadar neler oldu?..

Merhese merhabaaa ^_^  bayadır yoktum blogta değil mii?? :)) Girememe sebebim çok açık.Okullar yüzünden , oysa okullar açılmadan önce böylemiydim hergün girer bir ziyaret ederdim bloğumu.İçimde kalanları buraya yazardım.Senenin başından anladım zaten ne kadar
zorlanacağımızı.Ödevler bi ton konular dahada TON.!
Şimdiden heyecan yaptım teog için..Herşey bir yana konuları anlayamıyorum bile aç karnına.Sabah uyandığım gibi okul yolu.Boş kafaya boş dersler giriyor.Anca evde tekrar yapmam lazım onuda yapamıyorum,uykuma yenik düşüyorum.Düzene sokmalıyım bir an önce kendimi.Haa sınıflar karma olucak demiştim değill mii :)) Olduda.İlk başlarda baya zorlandım,alışamadım,sevdiğim bir insanda okuldan ayrıldı dahada kötü oldum.Başta çok hevesliydim ama hevesim kursağımda kaldı gibiydi.Ama Alıştım ^.^ Şuan daha iyiyim bazı şeyler dışında.Bayadır kendimden haberdar etmiyordum, şuana kadar neler yaptım,neler aldım,neler okudum,neler oldu,neler izledim yazıyorum buyrun efendim ;
#1.İnsan ne ile yaşar (kitap)
Öncelikle bu kitaptan haberim bile yoktu.Hocam sayesinde aldım.Bize ilkten 3 tane kitap ismş verdi benim ilgimi çeken bu oldu.Kitap içinde birsürü konu yer alıyor yani öyle tek bir konuyu içermiyor.Ve hikayeler eninde sonunda sevgi'ye ulaşıyor.Ben çok beğendim gerçekten tavsiyemdir..
       #2.Benim dünyam (film)
Konusu:
Ela, henüz iki yaşındayken geçirdiği hastalık nedeniyle hem gözlerini hem de duyma yetisini kaybeder. Bundan sonra çevresiyle tamamen uyumsuz biri olarak yetişir. Bu durum genç kızı iyileştirmek için hayatını adayan Mahir Hoca ile tanışana dek devam eder...
Yapımı TMC film tarafından yürütülen ve başrollerinde Uğur Yücel ve Beren Saat'in bulunduğu film, Hint yapımı bol ödüllü Black (2005) filminden uyarlanıyor. Beren Saat'in doğuştan kör, sağır ve dilsiz başkarakteri canlandırdığı, Uğur Yücel'i ise genç kızın hayatına girip ona engellerinden sıyrılıp yaşamayı tanıtan öğretmen rolünde izleyeceğimiz filmin yönetmen koltuğunda da Uğur Yücel bulunuyor.
Film hakkında düşüncelerim : Film tek kelimeyle harika!harika! bayıldım gerçekten ya.İmkansız birini hayata döndürebilmek , renkleri bilmeyen birine anlatmaya çalışmak,bir kaç saatte bile imkansızı "imkana" dönüştürebilmek.Oyuncularda rollerini çok güzel oynamışlar , gerçekçiydi.
Eminim kör birini oynayabilmek zordur.Duyduğuma görede "black" adlı filmden esinlenmiş.İzlenmesi gereken bir film.
#3.Nudo (ramen) hakkında
Bilindiği üzere sözüm vardı! :)) İlkten Nodu'nun körilisini yemiştim ve beğenmiştim.Bundan sonraki yiyeceğim nudolar hakkındada bilgi vericektim.Dün migros'a gittik Hiç ummazdım ki nudo'yu gördüm..
Ve sevinçten bir güzel çığlık attım.Ortalık sessizleşti ve gözler benim üzerimde >.< Çok utandımm çok :D Neyse bugün acıktım ve hazır pratik yapılacak birşey yoktu ki aklıma nudo geldi Ve yaptım.İnanın körilisinden daha çok beğendim!! Ve büyük bi zevkle yedim.Gerçekten güzeldii.Eskiden ramen yiyemezdim tadı kötü gelirdi , fakat yiye yiye alıştım ve artık bağımlısıyım.
#4.Su içsem yarıyor..
Bu aralar en büyük takıntım kilo.Kafayı yiyeceğim yakında evet EVET..
Ne yesem yarıyor gibi ve çok hızlı kilo alıyorum.Hergün 1-2 saat dans pratiği yapmama rağmen kilo alıyormuşum gibi oluyorum.İnanın iğrenç bir psikoloji sorunu.Eskiden hiç böyle bir takıntım yoktu nerden çıktı bende çözmüş değilim.Siz Siz olun kiloyu takmayın kafaya :)) Çok yemedikten sonra hiç sorun değiil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder