İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

28 Aralık 2014 Pazar

Ölü gelin - Animasyon

Konusu :
Victor Van Dort kısa süre sonra güzel Victoria ile evlenecektir. Ancak genç adam kendini henüz evlenmeye hazır biri gibi hissetmemektedir. Kendi kendine yüzük takma provası yaparken yüzüğü yanlışlıkla Ölü Gelin'in parmağına takıverir ve apar topar Ölüler Diyarı'na götürülür. Ölüler Diyarı'ndaki hayat Yaşayanların Dünyası'nın sıkıcılığından uzak ve çok daha eğlenceli bir yerdir. Yine de hiçbir şey Victor'un Victoria'ya kavuşmasına engel olamayacaktır ve öyle kalacaktır.
Anime izlemeyi ne kadar seviyorsam animasyon izlemeyede bayılırım.Hatta gerçek filmlerden dahada çok severim! Çünkü çoğunun sonu mutlu bitiyor ve beni daha iyi hissettiriyor.Evet çok çocukça durabilir bu söylediklerim.Ama değil! Gerçekten...
Daha bir kaç gün önce izlediğim animasyondan bahsetmek istiyorum sizlere.
"Corpse Bride" bir diğer adıyla "Ölü gelin".. 2005 yılına ait bi animasyon.Çok çok öncedende duymuştum adını fakat çizimleri,konusu,tarzı pek hoşuma gitmemişti.Nasıl olduysa yine karşıma çıktı ve bu sefer izlemeye karar verdim.İyiki izlemişim ^.^ Çok beğendim yahuuu.Öyle önyargıyla bakmak pekte hoş bir şey değilmiş.Aksine çizimleri,konusu,ortamı vs herşeyi çok beğendim..Ve izlerken garip bir duyguya büründüm..Sanki animasyon değilde gerçek bir film izliyormuş hissi.Ben çok beğendim sizinde izlemenizi şiddetle öneriyorum! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder