İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

29 Ocak 2015 Perşembe

Hyde , jekyll , me / 2015

Hyde , Jekyll , Me - 2015 
Yayın Tarihi: Ocak 2015 
Bölüm sayısı : 20
Yayın Günü ve Saati: Çarşamba & Per 21:55
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Kanal: SBS
Konusu :
Koo Seo-Jin (Hyun Bin) iki farklı kişiliğe sahiptir. Hyde olan buz gibi soğuk bir karakterdir. Jekyll ise neşeli, sıcak bir karakterdir. Bir lunapark gibi bir yerde müdür olarak çalışmaktadır. Jang Ha-Na (Han Ji Min) o parkta bir eğitmen ve aktris olarak çalışmaktadır. Koo Seo-Jin, Jang Ha-Na’nın sirk takımını dağıtmayı çalışır ama Jang Ha-Na takımı tekrar organize ederek parkta kalmayı başarır. Jang Ha-Na, bu süreç içerisinde Koo Seo-Jin’e aşık olacaktır.
Baş oyuncular : 
Hyun Bin - Koo Seo Jin / Robin
Han Ji Min - Jang Ha Na
Sung Joon - Yoon Tae Joo
Hyeri - Min woo-jung
Dizi hakkındaki benim düşüncelerim: Dizi başlayalı çok olmadı , benimde diziye başladığım çok olmadı hemen hemen 2-3 saat önce başladım.Ne zamandır kore dizisi arıyordum adam gibi.Bakınıyorum,bakınıyorum YOK! 
Çıldırıcam sandım bi an.Hadi dizi bulamıyorum dedim bare film bulayım.Malesef filmde bulamadıım :):):):):):):):):) Gündemde olan dizilerin çoğuna göz attım ama malesef hiçbiri sarmadı.Son umut Hyde , jekyll , me 'e baktım.*Tabi umutları kararttım,buda kesin sarmaz" dedim.Neyse başladım ^.^ Allaha şükür!1!11! Buldum bitane diye çığlık attım.Sevindim fakat sevinmem uzun sürmedi neden mi? O.o Daha yeni yeni bölümleri yayınlanıyormuuş.Nasıl beklerim şimdi ben bu diziyi? Sadece buldum diyede sevinmedim , güzel bir dizi , kendine saran bir dizi olduğu içinde sevindim ^.^ Ve sevdiğimiz nadir oyunculardan "Hyun Bin" de oynuyormuş aman Allahıım :D İlkten dizinin afişinden bakınca hiç anlamadım bile o olduğunu.Dizi başladığında az çok çaktıım.Neyse sadete gelirsek ; Diziyi çomçok sevdim ♥ sevilen oyuncular var , konu güzel , Hyun bin'in gamzeler yakıyor , Farklı bi konuda , kadın oyuncuda çok tatlı , mekanlar ve ostlar müthiş..Dört dörtlük bir dizi olmuuş.Tabi dizi daha yeni başladı bakıp görücez neler olucak.Sizede iyi seyirleeer.
Dizinin takılı kaldığım ost'u :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder