İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

26 Nisan 2015 Pazar

Sınava az kala!

Sınavlar...Yazarken bile içime bi ürperti bi stres giriyor.Sınavlar hayatımızın büyük bi yerine sahip.Hayatımızı bi kaç soru belirliyor ve ona göre ruh halimiz oluyor.Kimileri stresten bayılıyor,kimileri bildiği soruyu stres yüzünden yanlış yapıyor.Mesela ben! Çok zaman oldu bildiğim halde yanlış yaptığım.Okuyorum!okuyorum! omu'ydu yoksa bu mu? Bu böyle miydi? yoksa şöyle mi?! Ahhh bi bilseeem...
Ama hata tabiki yine bende oluyor.Ne giriyorsun sorunun inine?! Yap gitsin işte be.Ne diye dünyanın sonu bu diye düşünüyorsun? Yaptıysan yaptın o orda kaldı.Tamam stres yap,kalbin fırlıycak gibi atsın,acaba sınav kolay mı? diye düşün ama fazla takma.Sınav'a giderken cenazeye gider gibi değil düğüne gider gibi git.Yazmak çok kolay tabi değil mi? :))) Gelde şimdi bunları yazan bana anlat.
Son 2 gün 2.ci teog.Hayat'ın yeni biçim aldığı dönem.Gençlik yıllarım :)) Şanslı mıyım değil miyim kararsızım .ss.s.s 1.ci teogda çokta güzel bi sonuç çıkaramadığım doğru ama ondan ders çıkardığımda doğru.Öğrencilik hayatımda elime bi kitap almışlığım yoktu.Yalan yok.Ama 1.ci teog'dan ders çıkarıp çalışmaya başladığımda bi gerçek.Elimden geldiğince çabalıyorum,test çözüyorum,vidiolar izliyorum,konuları tekrarlıyorum..
Bence çok fazla şey yapmışıım :D **övdü kendini** Nasıl bi liseye gideceğim bilmiyorum.Lise hayatım belki kötü olucak belki iyi.Ama Allahın izniyle gülmeye devam edeceğim :)) En çok istediğim bu.
Stres,korku sınavın kötü geçmesinin en büyük nedenir.O yüzden napmıyoruz? Stres yapmıyoruz :D Relax oluyoruz.Gerçekten abartmanın bi luzmü yok.Sen görevini yerine getiriyorsan,çabalıyorsan fakat yinede olmuyorsa vardır Allahın bir bildiği merak etme.Allah gümüş kapıyı kapatırsa altın kapıyı açar.Benimle birlikte sınava giricek olan arkadaşlarıma kolay gelsin diyorum ve siz okuyucularıma söz veriyorum Teog'un hıncıyla bir gün okuldan kaçıcam :D 

2 yorum:

  1. Ne güzel demişsin işte çalış çabala sonrası tevekkül. Bir de belki saçma gelecek ama lisenin o kadar da önemi yok. Yani tabiki çok kötü bir yere gitmemek için çalış ama en iyisi olacak diye kendini bezdirme. Her şey gönlünce olsun. Allah yar ve yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım bu yorumun moral verdi bana :)) İnsan elinden geldiğince çabalıyorsa fakat yinede olmuyorsa vardır bi hayır.

      Sil