İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

27 Aralık 2014 Cumartesi

#Mim en sevdiğim yan karakter

Merhabalar korecan halkı..Nasılsınız bakalım? Keyifler iyidir umarım..
Bana gelirsek malesef iyiyle kötü arasında ortalarda kaldım..Şu okul yüzünden bloğa hiçmi hiç vakit ayıramıyorum.!! Bloğu bırak kendime bile vakit ayıramıyorum adam gibi.Bak nasıl sinir oldum şimdi?!?! Hopladı santraller.Neyse asıl konumuza gelelim.
RENKLİTIRTIL beni aylar önce mimlemiş hiç haberim yok.Sıcağı sıcağına yazmak o kadar çok isterdim ki , fakat daha şimdi haberim oluyor :/ Neyse güç olmasın.#Mim'imiz konusu ; En sevdiğim yan karakter.Tam benlik ^.^
Madem "renklitırtıl" beni mimleme nezaketinde bulunmuş bende seve seve cevaplayacağım . . .
#1.Lee hong gi
- Lee hong gi'yi çok severdim modern farmer dizisiyle aşık oldum! 
O nasıl bir rol güzelliği? Nasıl bir mimik? Hong gi'nin doğuştan yeteneği var oyunculuğa gerçeekteenn.Umarım en yakın zamanda yine görürüz onu.
Dizide noonayla birleştiler ama benim gözümde hong gi 2.ci karakter gibi kaldı.
#2.Park Min-woo
- Yine bir modern farmer'daki yan karakter.Min-woo bu yaa!!
Hani şu gamzeleri matkapla açılmış olan tatlı varlıııkkk :D
Modern farmer dizisiyle çookk sevdim ben min-woo'yu..O pozitifliği,
mutluluğu,üzüldüğünde bile gülümsemesi Gerçekten çok içtendi.
Yan karakter olmasınada gerçekten üzülmüştüm :'( 
Ama olsun o rol bile çok yakışmıştı.
#3.Seo kang-joon
- Cunnig single'nin 2.ci prensiydi gözümde! Kang-joon'u gerçekten çok sevmiştim Cunnig single'de.Dizinin bitimine doğru azıcık şeytanlaşsada eski haline dönmesine çok sevinmiştim.. ^.^ Favorimsin. 
#4.Lee sung-yeol
- Lee sung-yeol'u High school love on'dan tanımıştım ilkten.
Meğerse infinite grubunun üyesiymiş O.o Şok olmuştuum ..
High school'da geerrçekkten harika bir performans gösterdi.Fakat dizide
2.ci karakter olması gerçekten çok üzdü beni.Dizi iyi bitmiş olsada gönlüm rahat değil..
#5.Lee Hyun-Woo
- To the beautiful you'u izleyeli yıllar oldu,asırlar geeeçtii.
Fakat 2.ci yan karakter olan Lee hyun-woo aklımdan ç-ı-k-m-a-d-ı-!
Allahım o ne güzel bir roldü ya? Nasıl bir gülüş? 2.ci karakter olmasına gerçekten çok üzülmüştüm.O kadar tatlı biri 2.ci karakter olmamalıydı!
Fakat 1.ci karakter olan Choi minho'danda çok memnumdum!
Dur!dur! şuan ikilemde kaldım O.o
#Mim'in konusu gerçekten çok beğendim.Büyük bir zevkle yazdım bu #mimi.Beni eksik görmeyip mimleyen RenkliTırtıl'a çok çok teşekkürler.^-^ ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder