İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

16 Eylül 2018 Pazar

2015 Senesine Ait Çizimlerim

Bakıyorum ki yıllar önce bloğumun üst kısmın da "sayfalar" gadget'i koymuşum ve arasına "Anime çizimlerim" adlı yazıyı da sıkıştırmışım :)) Lakin üstüne tıklandığın da gittiği bir sayfa yok,çünkü çizdiğim animeleri ve anime karakterlerini paylaşmamışım! Akıllı ben :) Paylaşmam uzun yıllar alsa da gelin bakalım neler çizmişiim.....(Not ; Bütün çizimlerim anime değildir..)

#1 2NE1'den CL
Bilenleriniz bilir ben fevkalade bir CL hayranı idim..Tabi bundan 3-4 yıl önce "korecan" diye tabir edildiğim zamanlar :D Bu güzel hatunu çoğu insan güzel bulmazken,ben güzellik tanrıçası olarak görüyordum..hala da görüyorum! Lakin artık kore camiasını çok sıkı fıkı takip etmeyi bıraktığımdan müziklerini pek dinlemez oldum..Yalan yok k-drama ostları en sık dinlediğim korece şarkılar,aynı şekil de k-dramalarını da büyük bi zevkle hala izliyorum..Ama benden geçti o işler artık :))
cl tumblr ile ilgili görsel sonucu
Buda onu çizmeye çalıştığım zamanlar 2015 senesi falan :)) Bakın hele ne de güzel çizememişiiim :D (Kalp koyduğum yerde ufak bi kahve lekesi var lütfen mazur görünüz^^
#2 Bilinmeyen bir karakter
Yalan yok ilk çizime başladığım zamanlar da kağıdı ekrana dayar öyle çizerdim.Lakin çize çize noldu elim mi alıştı bilmiyorum bunu sadece baka baka çizebildim.Tek yöne doğru olan bir hanımefendi çizdim çünkü diğer gözü çizebilmek tam bi işkence :D 
#3 Aşkitom oyunundan kareler
Aşkitom (Sweet amoris) diye çizgi karakterlerden (anime karakterlerinden) oluşan bi okul-aşk oyunu vardı..Kaç senesin de oynuyordum onu da hatırlamıyorum pek,muhtemelen yine 2014-2015 senesi falandır.Baya severdim o aralar bu oyunu..Güzel ve kaliteli bir oyundu.Tabi herkes gibi "Castiel" karakteri beni benden almıştı..Naparsanız yapın çocuğa pek yaklaşamıyordunuz.Hangi yanıtı verirseniz verin çocukla yakınlığınız düşüyordu..Okul da sevdiğim kız karakter "Rosalya" hariç hiç yoktu.Zaten resim de görürsünüz sol alt köşede ikimizi yan yana çizmişiim ;)
#4 Harley QUİNN
Suicide Squad filmini bilenler çoktur.Ben de fantastik film müptelası olan bir insan olarak en sevdiğim filmler arasında ilk 2'ye bile girebilir.Suicide Squad II' ide büyük bi heyecanla bekleme modundayım.Filmin çıktığı ilk gün saat sabah 9'da sinema salonunda idim.Nasıl heyecanlıyım,nasıl mutluyum.Belki de hayatım da bu denli beklediğim tek filmdir! Ama malesef o gün fazla tatmin edemedi beni film.Yanlış anlamayın! Yapım mükemmeldi lakin 3D boyutlu ve dublajlı hali tam anlamı ile berbattı izlerken hiç zevk alamadım.Ayrıca miyop olduğum için ekranı net bi şekil de hiç göremedim.Film internete düştükten sonra abartısız bi 100 defa izlemişimdir.
Ä°lgili resim
Bu kadar hayranı olduğum bi filmin hayranı kaldığım karakterini çizmesem olmazdııı :)
#5 Kimi ni Todoke
Yarısına kadar izlediğim bir animedir.Sıkıcı mı ? Asla değil.Lakin ne sebepten dolayı izlemeyi bıraktım hatırlamıyorum.Kuronuma Sawako adlı kızımız masum,saf,güzellik abidesi bir kızımız.Bazı olaylar karşısın da verdiği komik tepkiler beni benden almıştı :)) Bakalım,belki tekrardan başlarım izlemeye.
Ä°lgili resim
Bu da çizimimiz.Yakından uzaktan alakasııı yoook :D
#6 Diabolik lovers
Diabolik lovers izlediğim animeler arasın da en güzelleri.Ama şöyle de ki bir gerçek var ki dizimizdeki vampirler kızımızı her gördüğün de kan içmeyi kesmeli.Zira bi zaman sonra vişne suyu içer gibi kan içmelerinden midem bulanmıştı yalan yok :D Eğer erkek haremli animeleri seviyorsanız bu anime tam size göre.
diabolik lovers ile ilgili görsel sonucu
Buyrun efendim bu da amatör çizimi :D
#7 Kamisama Kiss
Önerdiğim animeler postun da 2'ci numara idi.Hatta ve hatta 1.ci olmaya layık görmüştüm fakat ilk izlediğim anime Kaichou wa maid sama olduğu için 2.numaraya düşmek zorunda kalmıştı :D Kamisama kiss bir sahip ve bir hizmetkar arasın da geçen aşkı anlatmaktadır.Zaten konusunu detaylı bir şekilde anlatmıştım gitmek için BURAYA tıklayınız.İzlemediyseniz mutlaka göz atmalısınız.
Ä°lgili resim
Buyrunuz efendim buda benim çizimim.Aslın da bunu çizerken çok fazla özen göstermedim.Çizim demeyelim de karalamak diyelim ;)
#8 Bilinmeyen bir karakter
Açıklamada da belirttiğim gibi bunu fotoğrafı nerden gördüm de çizdim pek bi fikrim yok.Muhtemelen google da çizim aratırken buldum hoşuma gitti ve çizdim :) Umarım beğenirsiniz.2015'den kalan bütün çizimlerim bu kadar..Açıp açıp bakıyorum arada,çizmeyi özlediğimi benimsiyorum..İnşAllah tekrardan çizebilmeye başlamak umudu ile...İyi günler ♥

1 yorum: