İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

1 Mayıs 2015 Cuma

White - The Melody of the Curse - Güney Kore - Korku

Yönetmen:Kim Gok, Kim Sun
Bilindiği İsim: White
Tür:Korku,Macera,Gizem,Sır
Ham Eunjung
Hwang Woo
May Doni
Choi Ah Ra
Jin Sae Yeon
Genç kız grubu ''Pink Dolls'' isimlerini yerel müzik endüstrisinde yer etmek için mücadele etmektedir. Grubun lider şarkıcıları Jenny (Jin Se Yeon) ve Ah Rang (Choi Ah Ra), Eun Ju (Ham Eun Jung) ve rapçi Shin Ji (May Doni Kim). Bir gün grup ajansı yeni bir ofise taşınır. Eun Jun herhangi bir başlığı olmayan eski bir video kaseti bulur. Çok geçmeden yeni single'ları ''White'' ile popüler olurlar. Ancak, aniden gelen şöhretle artan kıskançlık ve rekabetle birlikte grup üyeleri arasında gizemli olaylar da başlar.
Şan eğitimi alırken Jenny hayatını kaybeder. Bu arada, Ah Rang ve Shin Ji birbirine düşman olurlar. Shin Ji daha da kıskanç ve rekabetçi olunca meraklı Eun Ju tüm bu olayların kökünü keşfetmek ister. Gizemlerin kilidini açmaya çalışırken o lanetin kurbanı olur...

Bu filme şans eseri rastladım.Öyle korku-gerilim türünde bi film izlemeye niyetim yoktu.Ben çoğunlukla dram-aşk severlerdenim.Tabi korkuyada b.a.y.ı.l.ı.r.ı.m.Ablam izinli günlerinde bize gelir sabah kadar korku filmi izleriz.Korku kapanı,teksas katliamı,Annabelle,Şeytantepesi,Mama vs gibi filmler.Ama bu filmlerin içinde tek 2 favorim Teksas katlia'mıyla,Korku kapanı.Bu ikisini hiçbir filme değişmem! ^.^ Neyse "white" filmimize gelicek olursak bu filme büyük bi hevesle başladım.Her ne kadar fazla korku olmayacağını bilsemde (*asya korku filmleri fazla korku olmuyor**) 
Gerilim türünden çok iyiydi.Aniden çıkıp fırlamalar,çıkmalar falan.Bi ara hayalet ortaya çıktığında arka üstü düştüğümde doğru :D Evdede tektim hani irkilmedim değil.Ama dedim ya fazla korku değil konunun çoğunluğunu gerilim-sır alıyor.Filmin içeriğinede çok girmek istemiyorum gizem'i kaçmasın diye.Kısacası ben filmi beğendim.Kızların arasında güzel bi rekabet oluyor ve düşündüklerinizin tam tersi çıkıyor.İzlerseniz zaman kaybı olmaz.Benden tavsiyedir bu film :)) İzleyecek herkese iyi seyirler diliyoruum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder