İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

28 Ağustos 2014 Perşembe

İzliyor listem - Güney Kore dizileri 2014

#1.My secret hotel
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2014
Yayın Tarihi: Ağustos 2014
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı 23:00
Konusu :Boşanmış bir çift, bir otelde düğün organizasyonların yapıldığı bölümün şefi ve bir damat olarak tekrardan karşılaşırlar.Tam düğün zamanı bir cinayet işlenir.Ortalığı gizem yer alır.
Dizi hakkındaki düşüncelerim ; Dizi daha yeni başladı,bir kaç bölümü yayınlandı.Koreantürk sayfasında dolanırken bu diziye rastladım ve afişi çekici geldi.İzlemeye başlamadan önce yorumlarıda okudum çoğu kişi güzel ve eğlenceli bulmuş diziyi diyip başladım.Ve evet dizi gerçekten güzel en azından diğer dizilerden biraz daha farklı konusu.Çoğunluğu gizem yer alıyor.
Çoğu kişi oppalarda ayrım yapamamış.Ben çoktan yaptım bile ^.^ Gerçi benimkisi ayrım değil tercih diyelim.Ben 1.ci oppayı tutuyorum yani Nam Sang-Hyo'nun eski kocasını.
Tabi dizi daha yeni başladı tercih için çok erken ama şimdiden ben yerimi edineyim :)
Şüphelilere gelirsek ; 
#1.Koo hae-young: Cinayeti işleyen kesinlikle hae-young değil.Çoğu kişide benim gibi düşünüyor zaten.Böyle düşünmemizin sebebi ; Dizinin bi kaç bölümünden sonra onu suçlu gibi gösterdiler ve olayı birebir izlettiler.Ama hayır olay malesef o kadar basit olmadı.Zaten gerçekten suçlu olsaydı daha dizinin başlarında hemen olayı ve suçluyu göstermezlerdi.O zaman dizinin tadı kaçardı ve ortada pek gizem kalmazdı.
#2.Jo sung-gyeom: Bu oppada suçlu değil gözümde.Çoğu olaydan uzakta hatta bu oppa,yada öyle gösteriyor kendini.Ama şimdilik suçlu izi bırakmadı gözümde.Bekleyip görücez.
#3.Yeo eun-joo: Bu kızdanda pek şüpheli değilim.
Evet Nam sang-hyo'ya gıcık olabilir ama bunda pek cinayet işleyebilecek kapasite yok , göremedim o cesareti ben.
#4.Heo young-min: Bu kıza dizi başından beri gıcık kaptım.
Zaten ölen adamlada bi kaç sorunu vardı.Çok ince , çıtı pıtı gibi görünsede beklerim ben bundan.Huysuzluklarındanda belli zaten fazla çekilmez bir insan olduğu.Şeytanlığını heryerde gösteriyor.
#5.Joo jung -Eun:Koo hae-young'un bir aralar takıldığı kadın.
Zaten bu kadın hae-young'un evleniceğini duyduğu an çıldırmıştı , sorumluluk al falan diyordu.Düğünden hemen öncede otelde dolanıp dolanıp gülüyordu.Buda olabilir sinsi tipi var bunda.
#6.Nam sang-hyo: Çoğu kişi bu unniden şüphelenmemiş.
Ama nedense ben bi şüphelendim.Çoğu şeyden habersiz gibi görünsede nedense inandıramadı pek kendini bana.Zaten gizemli dizilerde olmaz mı hep bu? suçlu kişi en ummadığımız kişidir diye..Bilmiyorum benim gözümde suçlu gibi.Garip şeyler seziyorum bu kızdan.
#2.It's okay It's love
Yayın Günü ve Saati : Çarşamba & Perşembe 21:55
Tür : Melodram - Romantik -Tıp
Yayın Kanalı : SBS
Bölüm Sayısı : 16
Konusu: Jang Jae Yul, takıntı hastalığından muzdarip gizemli bir yazar ve radyo DJ'yidir. 
Ji Hae Soo ise Üniversite hastanesi psikiyatri bölümündeki ilk yılını huzur içinde geçirmektedir.
Ameliyatlarla uğraşmamak için psikiyatri alanını seçmiştir. Fakat Jang Jae Yul ile tanıştıktan sonra hayatında büyük değişiklikler meydana gelir..

Diziye daha yeni başladım.Çoğu bölümü yayınlanmış fakat ben daha ilk bölümlerdeyim.Şimdilik izlediğim kadarıyla eğlenceli bir dizi :) Aşırı derece güldüğüm bölümlerde oldu.Dizide D.O'nunda olması ayrı bi güzellik :) İzleyip görücez..
#3.Hi! school - love on
Tür: Dram, Romantik, Fantastik, Gençlik 
Yayıncı: KBS2
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı: 2014
Yayın Tarihi: 11 Temmuz 2014 
Konusu:Bir lise öğrencisini kurtarırken insana dönüşen ölülere rehberlik eden meleği ve lise öğrencilerinin deneyimlediği aşk ve dostluğu konu almaktadır.
Bu dizimizde yeni ! Daha bi kaç bölümü çıktı haftada birkez yayınlanmasıda çok üzücü gerçekten.Oysa kendine çok bağlattı bu dizi.Hele Kim sae-ron büyümüş dahada güzel bir kız olmuş.Şirinliğide üstünde yine.Sae-ron'u ilk "can you my heart" dizinden tanımıştım orda gerçekten güzel bi performans sergilemişti.Çoğu kişi kızın 14 yaşında olmasınada şaşırmış durumda.Oysa ben pek şaşırmadım , yaşında duruyor bence.Hatta herkes kızın lakabını taktı bile ; Geleceğin Park shin hye'si ! :D Gerçekten uymuş bu lakap.Kızın yaşı küçük olmasına rağmen her daldan ödül almış bir çok dizide/filmde oynamış.Helal ne diyelim başarıların devamı gelsin.
Dizinin seyirciye bıraktığı etkiye gelirsek ; Dizi gençler için yapılmış bir dizi , eğlencelide.Lee seul-bi'nin doğal şirinliğide bağlatıyor zaten diziye.Fakat tek bir eksik var oda aşk.
Çoğu kişi dizide gerekli aşkı bulamamış bende d.a.h.i.l.. eğlence kısmından iyi güzelde yaşadıkları aşkı izleyiciye pek geçiremiyorlar malesef.Yani shin woo-hyun kızı bi kaç gün önce buluyo,tanıyo aşık olup sevdiğini söylüyor..Bence aşkın tadını kaçırmış.Ha ama diziden soğdum mu ? ASLA?!?!?
İzlerken ayrı duygular yaşıyorum gerçekten gençlik dizisi adı üstüne aşktan çok eğlence yer alır.
Benim puanım 98 :D:D:D
Çok tatlısınız :D:DD ♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder