İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

6 Temmuz 2014 Pazar

You're all surrounded • 2014 • Güney kore ♥

Önyazı :
İlkten ön yazımı yazıyım Daha sonradan dizi hakkındaki düşüncelerimi yazıcamm :) ^.^ Bu diziyi diğer dizilerle birlikte toplu bi şekilde yazmayı düşünüyordum.Fakat sevdiğim sınırlı dizilerden olduğu için bunu özenle,düzenle ve TEK yazıcam o yüzden iyi okumalar .. hadi bakalımm ;) 
Yönetmen :
Yu-In sık
Tarihi : 2014
Dil : korece
Tür : aksiyon / dram / komedi / romantizm
Firma : SBS
Bölüm sayısı : 20

© Konusu 
Hikaye ,Gangnam Polis Merkezinde çalışmaya yeni başlayan 4 çaylak dedektif ve etraftaki polisiye suçlardan oluşuyor.
Bu 4 çaylak dedektif ilk başlarda başarısız olup hatalar yapsada daha sonra işlerinde oldukça Başarılı olucaklardır.Ama işler sanıldığından daha karmaşıktır.Oldukça başarılı,zeki fakat bi o kadarda ters köşe olan Dae gu (LEE SEUNG Gİ)'nin kötü ve acı bir geçmişi vardır.Bütün davaları tamı tamına çözmüş asabi,kötü görünüşlü sinirlendiğinde çekilmez olan polis şefi Pan suk (Cha seung Wo) aslında iç dünyasında iyi,komedi,eğlenceli bir şef'tir."Man from the stars"tan tanıdığımız (Ahn Jae Hyun)'da Tae İl rolünü alarak dizide bizi olgun,iyimser,yeri geldi mi eğlenceli yeri geldi mi durgun bir rolle karşılayacak.Polis akademisi için şansını 5 kere zorlamış ve sonunda polis akademisine alınmış inatçı fakat şirin ayrıca tek kadın çaylak polis (Go Ah Ra)'da Soo sun rolünde bizimle..
İlkten dizide herşey yerli yerindeymiş gibi dursada aslında çok gizemli ve şaşırtıcı şeyler izleyicileri bekliyor 
◕‿◕

Baş Oyuncular : 
Ahn Do Gyu - Kim Ji yong (young)
Ji Woo - Yeo Soo sun (young)
Cha seung won - Seo pan suk
Lee seung gi - Eun Dae Gu - Kim ji yong
Go ah Ra - Yeo soo sun
Ahn jae Hyun - Park Tae Il
Park jung min - Ji gook
Seo Yi-sook - Kang seok soon
Sung ji ru - Lee eung do
Oh Yoon ah - Kim sa kyung
Moon Hee kyung - Yoo ae yeon

Dizi hakkındaki düşüncelerim =
Dizi bitene kadar çok güzel ilerledi.Şuana kadar hiç bir kusur bulamadım gerçekten.Konu diğer dizilere göre çok ön plandı ve başarılı.Normalde ben polisiye dizilerini sevmezdim pek hadi başlayayım dedim pişmanda değilim.Atlamadan izlediğim dizilerden biridir You're all surrounded.Her davanın arkasında ya bi komiklik oluyo yada şaşırtmacalar işte dizide en çok bunu sevdim..İzlerken insan bazı şeylerine anlam veremiyor aniden herşey açıklayıcı bi şekilde ortaya çıkıyo ve hayrete düşürüyo.Grupta soğuk bi grup değil tam bi kardeşlik tam bi eğlence var.Diğerleri gibi soğuk bi grup değil bunlar..Daha düne kadar 4 çaylak dedektifken bi anda geliştiler bi anda büyüdüler :) Eun Dae Gu'yla Yeo soo sun hiç anlaşamazken bi anda birbirlerinden hoşlanır oldular kkkkkk ^.^ ...Tabi dizi boyunca bi kaç vakaya çok üzülmüşlüklerim var hatta ağlamışlıklarım'da.Ama iyi yönünden bakarsak çok iyi bir dizi.Hatta ilk 3 Kore dizim arasına girdi bile ;) Ne zamandır konusu sıkmayan eğlenceli romantizm arası bir dizi arıyordum böyle bi dizi çıkardınız Allah razı olsun ne diyiim :) Bide 20.bölüm değilde 26 bölüm falan olsaydı o da iyi olurdu.Ben 5 yıldız verdim izlenmeli , zaten sevdiğim bir dizi olduğu için çektim üşengeçliğimi bir kenara yazmaya başladım takur tukurr.. :D Bu dizide Seung Gi'yle Go Ara'yıda çok yakıştırdım valla çıkmalarını umarsızca istedim.Uyumlı bir çift olurlar bencee ♥ Dizinin OST'ları ayrı bi güzel hergün aralıksız dinliyorum :D Bi diziye bu kadar güzel ost'lar konulmaz ki yahuu :D
Ben dizi OST'larını dinlemeyi daha çok seviyorum , ayrı bir güzel oluyor.
Dizinin bi kaç OST'u ♥
San e - What's Wrong With me
Lee seung chul - I'm In Love
Kwon Jin ah - I only see you
Taeyeon - Love , that one world
Kamera arkası : 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder