İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

12 Şubat 2015 Perşembe

L-DK - Japanese - 2014

#.L-DK
Adı: L-DK
Yazar:Ayu Watanabe (manga), Yuko Matsuda
Yayın Tarihi:Bahar, 2014
Yönetmen:Yasuhiro Kawamura

Konusu :
Aoi Nishimori'nin (Ayame Gouriki) ebeveynleri iş için başka bir şehre taşınır ancak Aoi yeni bir liseye transfer olmak istemez. O geride kalır ve tek başına bir apartman dairesinde yaşar. Shusei Kugayama, Aoi'nin dairesinin bitişiğine taşınır. Shusei onların lisesinde çok popüler bir öğrencidir. Bir yanlışlık nedeniyle, Aoi onun evindeki yangın söndürücü fıskiyeyi çalıştırır. Shusei'nin evine girilene kadar, o Aoi ile birlikte kalır.
Benim düşüncelerim: Bu filmi bayadır izlemek istiyordum.İlkten youtubede "teaser"ını gördüm çok hoşuma gitti.Baya bi sitede araştırdım baktım ama bulamadım buda benim şansızlığım.Birgün "asyafanatikleri"inde dolaşırken L-DK'yi gördüm..dediim EVET İZLİYORUUM SENİİ! :D İlkten sıkılırım zannettim ama hayır öyle olmadı ^.^ Film baştan aşşağıya eğlenceli ve hoştu..Aman aman muhteşem diyemem ama sıkmıyor,vakit nasıl geçiyor anlamıyor insan.Klasik hikaye yer almış gibi biraz.Kız oğlana aşık oluyor,oğlanda ona oluyor birşeyler ters gidiyor vs vs..Tabii günümüz dizileri/filmleri hep böyle.Şu klişelerden kaçışımız yok! :D Etrafımız sarılmış durumda.Canı sıkılan olursa,ben klişeleri severim diyeniniz olursa Buyursun izlesiin ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder