İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

9 Eylül 2014 Salı

Parkraerim için yeni bir dönem!! :) 2014-2015

Evet herkesin bildiği üzere yeni bir döneme başlıyoruz.Artık az çok kore dizinlerinden kopmalı derslere yönelme zamanı!! Çoğu okulu sevmesede ben seviyorum aslında.Evde fazla durunca canım çok sıkılıyor.En azından okulda birşeyler öğreniyoruz,arkadaşlarımız var,eğleniyoruz diye düşünüyorum.Tabii sabah kalkma problemi herkesde var bendede dahil!! :D
Özellikle sınav zamanları,üst üste gelen ödevler,projeler,performanslar okulmak soğumak için 1.numaralı sebep.Ben çoğunlukla sınav zamanı stres yaparım.Olurda istediğim notu alamam diye , yada bi önceki aldığım nottan daha az alırım diye.Matematik Projemi son güne bırakıp sabahladığım zamanda oldu benim :D Evde hayalet gibiydim resmen.Ödevleri öylece bırakıp uyuduğum zamanlarda hınzır gibi kalkardım hemen yapmaya başlardım.Olurda hocadan yine fırça yerim diye korktuğum zamanlarda çokk!! :D
Ama insanların çoğu herzaman okulu gereksiz bulur , bende öyle zannederdim.Gereksiz zamanımız gidiyor diye söylenirdim ; Ama nasıl olduysa seviyorum artık ! ^.^ Her ne kadar erken kalkmak zorunda olsamda.
Bir insan büyüdükçe,yetiştikçe güzel alışkanlıklar edinmeye çalışmalı.Mesela eskiden süt içmezdim şimdi İÇİYORUMM!! 
Dişlerimi fırçalamazdım şimdi SAATTE BİR FIRÇALIYORUM!!
Yüzümü yıkamazdım pasaklıydım :D Artık hergün kalkar kalkmaz sabunla bir güzel YIKIYORUM!! Güzel şeyler edindiğim o kadar çok şey varkii.
Kesinlikle ; bunun notları güzeldir gece gündüz çalışıyordurda böyle konuşuyor diye düşünmeyin.Notlarım çok şaşalı değil kırığım olduğu birçok ders var..Ve ben daha yeni anlıyorum çalışmanın önemini.Geç olsada çabalıyorum ^.^
Bu sene yeni bir sene! Her ne kadar derslerden zorluk çekiceğimizi tahmin etsemde sevinmekten ve heyecanlanmaktan kendimi alıkoyamıyorum..
İnsan hali bu ! Sınavlarda hatada yapabilir,kopyada çekebilir :)) Hatasız kul olmaz denmemiş boşuna.Bu sene beni neler bekliyor bilmiyorum ?.? Belki fazla üzülücem belkide mutlu olucam , ama illaki güzel şeyler yaşayacağım!!
Son senemiz olduğu içinde karma olmuş ^.^ Yakın arkadaşlarımdan sadece birkaçı benimle aynı sınıfta.Diğerleri ise diğer sınıflarda.Sevindiğim yanı aynı koridordayız pek ayrılmış sayılmayız :)) Başka okullardan kişilerde geliceği için sınıflar arttırılmış G sınıfı bile çıkmış..Malum kişi sayımız fazla olucak.Oldum olalı sınıf ortamını sevmişimdir ^.^ Yapılan espriler,sınıfta bir kaç deli kaçık olması,komedi kişiler,cana yakın öğretmenler..Güzel şeyler bunlar!!
Her senenin kıymetini bilmek lazım aslındaa..Çünkü bu yıllar birdaha gelmeyecek ve biz eskisi gibi olmayacağız.Bu senede tereddüt ettiğim tek şey sınavların zorluğu!! Bu sene en zor sene olarak bilinir,8.son!! Güzel bir lise için çabalamak,daha az kore dizisi izlemek (benim açımdan),daha az eğlenmek,daha az arkadaşlarla takılmak.Zorlayacak gibi duruyor baya..
Böyle zamanlarda insanları yatıştıracak hobiler edinmesi lazım.Yada birşeyin onu rahatlattığına inanmak.Ben buldum!! K-pop müzikler..
Bu sene mp3'ümle kulaklığımı okula sık sık götürmeyi planlıyorum ♥.♥
K-pop müzikler ruhumu dahada rahatlatıyor ve mutluluk getiriyor :))
Yani kısacası şöyle diyelim ; Her ne kadar okul gereksiz gibi görünsede malesef öyle değil.Bu kadar nefret etmemek lazım..Hep kötü yanlarına değil arada iyi yanlarınada bakmak lazım.Arkadaş ortamı,komedilikler,okulda aşk yaşayanlarıda unutmayalım!!! :D,yeni sıkıcı olmayan bir gün..Bunlarıda göz önünde bulundurmak en iyisii..Hayatımız boyunca tembellik yapmak israf olur.Sizin için ne kadar zorsa bu sene benim içinde öyle!! :)) Bütün herkese şimdiden iyi dersler , bol bol eğlenin !! Derslerdede başarılı olmaya çabalayın !! FİGHTİNG ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder