İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

21 Haziran 2015 Pazar

Yeni Yaz Dizim #1.Kiralık Aşk

Eveett Yeni yaz dizileriyle karşınızdayım.İlk olarak size Kiralık aşkı tanıtmak istiyorum.Kendisi ilk izleyişimde etkilendiğim hatta kahkahalara boğulduğum dizidir.Önceden söyledim mi bilmem ama ben türk dizisi çok az izleyen bir insanım.En fazla 1 bilemedin 2 türk dizisi izlerim.Fazla izlemem çünkü bilirim sonradan cayarlar.Mesela bknz: Kiraz mevsimi.Bana göre gerçekten çok saçmaladılar oysa ilk bölümü böyle miydi? Çok ümitlerim vardı.Hatta Kore dizisinden (A gentlema's dignity) alıntı olduğu için güzel başlar güzelde ilerler diye düşündüm.Ama bana göre gerçekten caydı.Klasik türk dizileri.Ama tabiki izleyip beğenenler var,izlesinlerde kendi zevkleri.Gelelim Kiralık Aşk'a.Gerçekten bayıldım,öldüm ya.Bütün karakterler yerlerine oturmuş.Hele ki başrol kız.Öldüm güzelliğine.O turuncunun hangi güzel tonu.Alışıldık başrollerden farklı bir kız.Erkek başrole ne demeli.Bayıldım,bayıldım.Heleki o "anlamadım?" lafı ağzına cuk diye oturuyor :D Yaz dizilerinden ümitsizdim ama bu diziyle ümitsizliğimi kırıp bi şans verdim :))
Başrollerinde Elçin Sangu ve Başrış Arduç'un yer adlığı Kiralık Aşk dizisi romantik komedi tarzında olacak. Güzel oyuncu Elçin Sangu Kiralık Aşk dizisinde Defne karakterini canlandırıyor. Garsonluk yapan Defne kendisine yapılan aşk oyununu kabul ederek karmaşık bir işin içine girer. Zengin bir iş adamını kendisine aşık etmeye çalışan Defne'ye bu oyunda yardımcı olacak kişi ise Defne'nin gerçekten aşık olduğu adamdır. 
Elçin Sangu - Defne
Barış Arduç - Ömer
Salih Bademci - Sinan
Sinem Öztürk - Yasemin
Nergis Kumbasar - Neriman
Levent Ülgen - Necmi
Ferdi Merter - Hulusi
Melisa Giz Cengiz - Esra
Hikmet Körmükçü - Türkan
Kerem Fırtına - İsmail
Sanem Yeles - Nihan
Onur Büyüktopçu - Koray
Osman Akça - Serdar
Ender Sakallı - Vedat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder