İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

1 Mayıs 2014 Perşembe

Gu family book - Güney kore dizisi

Merhaba korecanlar bayadır blogta paylaşım yapamıyordum çok fazla yoğundum ama sonunda geldim.Gelirkende size çok güzel bir dizi getirdim.Dizimizin adı gu family book.
 Konusu :
Yoon Seo Hwa (kahramanımızın annesi) ve Jiri Dağları'nın Koruyucu Tanrısı Gu Wal Ryung(kahramanımızın babası) birbirlerine aşıktırlar.
Aşkın bir tarafı Tanrı da olsa aşıklar için düşman her zaman tetikte bekler.
Bu hikayede de kahramanımızın anne ve babası düşmanların tuzağına düşerler ve Yoon ailesi için her şey yerle yeksan olur.
Yoon Seo Hwa hizmetkarları ile kaçış yolundayken çocuğunun babsı Gu Wal Ryung'un bir kaza sonrası ortadan yok olduğu haberini alır.
Bu kaçış sürecinde çocuğunu tek başına büyütemeyeceğini düşünerek belki biri bulur ümidiyle oğlunu bir sepet içinde nehire bırakır.
Kang Chi onu nehirde bulan Cho ailesi tarafından büyütürlür...Ve olaylar karmaşık şekilde sırasıyla başlar..
İlkten tereddütteydim bu diziye başlayayım mı başlamayayım mı diye.Çünkü böyle dizileri pek sevmem ben fantastik-efsane-dram-savaş.Tereddütümü kırdım başladım.Allahımm iyiki başlamışım bu ne güzel bir dizidir ya daha ilk bölümünden sardı beni.İlkten önyargılıydım çok savaş vardır aşk-duygu-romantiklik pek yaşanmaz sandım baya bi yanılmışım.Her bi bölümde ayrı bi romantiklik ayrı bi duygu.Dizi bi kenara OST'LARI ayrı bi güzel.Bi diziye bu kadar mı güzel şarkılar konur arkadaşş zaten dizi biter bitmez hemen mp3'e indirdim şarkılarını inanın çok güzel bir dizi.Bir yandan kızıyorum kendime nasıl ben böyle güzel bir diziyi izlemedim diye bir yandanda üzülüyorum bu kadar harika bi diziyi bitirdim diye.Dizide herşey en ince detayına kadar olmuşş derkenn final bozdu herşeyi.Bu kadar güzel bir diziye bu son yakışır mı kardeşş finali görür görmez Koreye gidip yönetmene ağız burun dalasım geldi.Niye böyle hüzünlü bir son yaptı kii? Ve bayada anlamsızdı.Choi Kang chi (Lee Seung-Gi)
Hadi o gumiho 422 yıl yaşar peki ya diğer karakterlere ne demeli? Dam yeo Wool (Bae suzy) öldükten 422 yıl geçiyo 422 yıl sonra kang chi ile karşılaşıyor..Kız ölmüş nasıl oluyoda bidaha yeniden doğuyorlar doğdular diyelim nasıl aynı bedene sese görünüşe sahip oluyorlar.Hem 24.bölüm tam bi final olmamış kii? Karşılaşıyorlar kang chi gülümsüyo orda bitiyor.Nasıl birşey anlamadım.Ama genel olarak dizi harikanında ötesinde ;) Çok fazla emek olduğu ayan beyan ortada.Allah yukarda kötü bir dizi diyemem.Böyle bir finale rağmen çok beğendim.İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim.Zaten bikere bu dizi ost'ları için bile izlenmeli şarkıları o denli güzel.Varolan önyargılarınızı yok edip hemen başlayın.
BAŞ KARAKTERLER :
(Bae Suzy)
(Lee seung gi)
(yoo yeon seok)
(Sung joon)
(Choi Jin Hyuk)
(Hye-Young Jung gu)
(Yoo-bi lee)
(Yoen-hee Lee)
(seung- Jae Lee)
Kamera arkası :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder