İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

20 Eylül 2018 Perşembe

2.Sezon #AVLU

Merhabalar :)) Bugün ki postta biraz da normal türk dizilerimizden açayım dedim konuyu.Genel olarak dizilerimizi izleyen biri değilim aslın da.Lakin değişik konulu,sırf aşktan ibaret olmayan diziler daha bi dikkatimi çekiyor.Hele "kadınlar hapishanesi" diyince daha bi heyecanlı oluyor dizimiz.
Ä°lgili resim
Bende mi bir sorun var bilmiyorum,şiddet hoşuma gidiyor.Tabii sadece dizi içerisin de olunca.Gerçekte pekte haz etmem kavgadan,gürültüden..Kavga olunan yerde,entrika olur heyecan olur,gaza gelmeler olur :D Sanırım bu yönden seviyorum.Hele dizinin tam heyecanlı anın da koyulan o müzikler..
Ä°lgili resim
1.Sezonu bilen bilir hapishane de Azra-Kudret taht kapışması nam salıyordu..Ama 2'nci sezon da herşey tam tersine dönmüş haapishane azraya kalmış.Kudret liderlik vasfını kaybetmiş,kimse dediklerini yerine getirmeyen bir karaktere dönüşmüş.Deniz ise delirmiş...yani bir nevi.
Ä°lgili resim
2.Sezon için birçok karakter diziye giriş yapmış ve pelin ermiş,deniz barut,billur pınar yılmaz,merve atılmış,ece aksel,melis cingöz,didem hayta gibi birçok isim diziden çıkış yapmış.Dizide en çok üzüldüğüm karakter kesinlikle rüzgar oldu.Diziden ayrılması gerçekten beni çok üzdü.O azra'nın sağ kolu gibiydi.Bi nevi dizinin tadı tuzu olan karakterlerden birisi idi.
Ä°lgili resim
Kudretin ölmemiş olması beni gayet sevindirdi.Dizinin başrollerinden sayılan bir oyuncu öldü mü o dizi az çok işlevini kaybetmiş oluyor gözüm de.Deniz-Azra-Kudret kapışması olmazsa,zaten avlu,avlu olmaz :) Ama üzüldüğüm birşey varsa oda kudretin eski işlevini kaybetmiş olmasıdır.Eskiden avlunun hanım ağası iken,şimdi ayakçısı olmuş,ezilip çizilen bir karaktere dönüşmüş..cık cık cık cıııkkk olmadı bu!
avlu tumblr ile ilgili görsel sonucu
Avluya müdür olarak gelen yeni karakter Zerrin'e bayıldım..Neden bilmiyorum kadının kendine ait bir aurası olduğunu düşündüm..yada üniforma giyen her birey benim gözüm de resmi ve çekici oluyor :)) Zaten diziyi izleyen de anlamıştır ki kadın içten içe gizli bi psikopat..Hapishaneyi ya düzene sokacak yada her dk başı elin de gezen o kalemi ile bütün gözleri oyacak gibi duruyor.Tabi 2.sezon 1.ci bölümü daha yeni yayınlandı.Nasıl biri olduğu zamanla ortaya çıkacak.Hapishane müdürü değil de müdür hapishaneyi zorlayacak gibi duruyor.Bekleyip göreceğiz.
Son olarak avlu dizisi için bestelenmiş "Sen kimsin?" şarkısını sizlere bırakıyorum..diziyi izlemeyenlere şiddetle öneriyorum!! :)

1 yorum: